Bra dag!

Vilken go tisdag jag haft.
Gick upp lite tidigare än vanligt och åkte till stallet för att göra morgonen där lite tidigare och hann att mocka osv också.
Därefter skolan halv 9 - halv 12, hade bara mys med fika och hantverk - prov balfrisyr+make.
Tog tåget vid 13 till Göteborg, mötte upp pappsen där nere och shoppade lite gran, kan slänga upp bilder någon dag om ni vill?
De blev en snabb shoppingrunda och vi kom hem igen vid 18 och då åt jag och bytte om innan jag åkte och red mina två fina. Toxan fick sig ett pass i paddocken och hon kändes fin, lite lat för dagen kanske men.  Thomsan var fin även han, red också ett pass i paddocken med lite upphöjda travbommar och annat kul. 
Nu är jag ny duschad och ligger i min ny bäddade säng på nytvättade lakan och ska strax sova, mumsigt. 
Spanat in mina betyg precis och de va inget större fel på dom, kommer sova gott ikväll. 

Kommentarer
Postat av: Agnes

ta kort och släng upp bilderna och ert "prov" me balfrisyrerna o grejer? :D

2011-06-15 @ 11:29:33
URL: http://aagneshansson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

lägg upp bilder :D

2011-06-16 @ 08:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0