Värsta känslan som finns...

Är när man kommer ut från hoppbanan och är missnöjd för att man vet att man kan så mycket bättre. 
Så var de för mig med båda ponnyerna i Msv B idag. 
Jag var nöjd för att båda hoppade väldigt bra och väl, men så jävla missnöjd för att resultatet var så dåligt och jag vet att vi kan göra så mycket bättre ifrån oss egentligen. Framförallt jag själv. 
Då är de svårt att vara glad över rundor man gjort under dagen som faktiskt var riktigt bra och även se de bra i de rundorna man är mindre nöjd med. I alla fall jag har lätt att fastna i de som var dåligt. 
Men nu ser vi framåt och jag är supertaggad inför Dastorp med Toxica nästa helg och SM med Thomsy om 3 helger. Då ska jag fokusera till 100 % och verkligen göra mitt bästa. De får vara slut med halvkass ridning för min sida nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0