Två riktigt roliga tävlingar framför mig

Har nu två lite större och riktigt roliga tävlingar framför mig de närmsta. Först Dagstorp där Svenskt ponny derby går och sedan med bara en helgs mellanrum är det dags för SM. 
Det är Toxica som går derbyt och Thomsy går SM och vilar därför från derbyt, för att ladda upp inför SMet. 
.
Jag har suttit och tänkt lite under dagen och funderat över vad mina mål är för de båda tävlingarna och tänkte att ni kanske vill att jag delar med mig om mina mål och tankar här på bloggen? 
.
Svenskt ponny derby med Toxica:
Framförallt är målet att göra fina, rytmiska och felfria rundor i alla klasser hela helgen och att jag ska var nöjd med min egen ridning. Sedan skulle jag extra gärna sätta en felfri runda i Msv B. Vill så gärna hinna starta en Msv A innan detta året är slut så det är absolut ett mål för helgen. 
Sedan hade en placering i någon klass under helgen inte suttit fel och slutligen är ett annat högre mål att ta sig till någon utav finalerna på söndagen.
Därefter är drömmålet för helgen att placera sig i någon utav finalerna vilken de nu blir, lilla eller stora. 
SM med Thomsy:
Mitt 7e SM med Thomsy...herregud vad många de hunnit bli!
Målet för helgen är att hitta ett bra flyt och ta sig till a-final.
Ett högre mål är en bra runda i finalen och drömmålet är självklar medalj eller i vart fall en placering.

Kommentarer
Postat av: fanny

Då kanske vi ses, ska nämligen dit och kolla någon dag :) dock inte finaldagen.. För det är fölvisning då...

2011-07-27 @ 00:23:34
URL: http://fannyhellgren.devote.se
Postat av: vendela

hoppas de grå bra , du kommer ta medalj i SM !! :D

2011-07-27 @ 09:03:56
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag tror att det kommer gå jättebra! :)

2011-07-27 @ 09:16:05
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: isabelle winkvist

lycka till! :)

2011-07-27 @ 15:12:03
URL: http://isabellewinkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till, kommer nog gå grymt! ;)

2011-07-27 @ 17:45:54
Postat av: Alina

åh vad jag hoppas på en guldmedalj för dig och thomsy , lycka till !

2011-08-02 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0