Tävla, tävla, tävla!

Sparar min resumé av falsterbo tills imorgon, vet inte vart dygnets timmar springer iväg?! Jag hinner inte med....
Kan dock säga att den hr resan verkligen slog mycket, lixom, hästar, sol, bad, underbara människor, fest och shopping på en och samma plats, det kan ju inte bli annat än bra. Dock har helgen satt sina spår, inte minst bristen på sömn, men mer imorgon.  
Kan meddela att mina gosisar Thomsan och Toxan mår bra. Var i stallet hela förmiddagen och grejade innan jobbet har saknat mina älsklingar så!  Fick riktig abstinens efter dem i lördags natt när vi klappade polishästarna haha.
Till helgen är det tävling och vi alla längtar väldigt mycket, känns som en hel evighet sen vi tävlade och det var de ju nästan också.  Men nu drar de igång igen med tävling så gott som varje helg, fyyy va underbart.
v 28 - Söndag, Uddevalla nationell med båda
v 29 - Söndag, Varberg nationell med båda, RPC Kval 
v 30 - Fredag- Söndag Dagstorp nationell derby med Toxica 
v 32 - SM elit med Thomsy
v 33 - Göteborg nationell final RPC med Toxica 


ANVÄNDER BILDERNA MED TILLSTÅND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0