Sugen!

Nu är tävlingssuget på max alltså! Tur att det smäller imorgon för annars vet jag inte vad jag skulle tagit mig till. 
Har gått omkring i min hjälm och kavaj nu sedan jag kom hem från jobbet bara för att haha! Mobbad brud...
Bjuder på dessa översöta bilder
Nu ska jag packa och fixa ordning all min kläder tills imorgon, sedan blir det sängen, sova och ladda.
Åker till stallet vid 7 imorgon för att hinna frukostfodra, duscha + brodda båda ponnyerna och knoppa Toxica innan tävlingarna börjar vid 9.
Putsa gjorde jag innan jobbet i fömiddags, började ju vid 15.30 så jag han både mocka+rida och putsa.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha söt! :)

2011-07-16 @ 23:52:11
Postat av: Elin

Din hjälm är så grymt snygg! :)

2011-07-17 @ 10:59:35
URL: http://prekness.blogg.se/
Postat av: malin

herregud vad grym du är elvira! grattis, det där var du värd! :)

2011-07-17 @ 16:10:18
URL: http://justmallan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0