Snabb update

Sitter i husbilen påväg hem efter en väldigt lyckad helg!
2/3 vinster med Areno, wihoooo.
Har fått två täcken, pokal, blommor, blivit intervjuvad mm.
Men mer får ni veta imorgon tror jag... eftersom jag ska vara med min älskling ikv och vi har ju inte träffats på ganska länge + att ni inte ens har kommenterat 30 "jaa" på mitt förra inlägg, dåligt!!!
Men ni är bäst endå :D 
Vi hörs imorgon om jag inte får ngt tillfälle att skriva.
Men ni kommer iaf få maaaaaassa bilder och filmer!!!
Världens BÄSTA ARENO ♥
Och Mambo har varit super fin ocksåå, känns bra inför SM.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Grattis till de båda vinsterna! :D

2011-07-31 @ 21:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0