Sjuk....

Önskar jag hade orkat uppdatera, men jag har blivit supersjuk.
Ligger under mitt duntäcke i flanellpjamas, raggsockar och ändå fryser jag...
Dessutom har jag obehagligt ont i min vänstra arm, den jag bröt i vintras. Exakt likadan smärta och känsla som då fast såklart inte lika stark. Rädd att det läkt fel. Den 19 Augusti får vi veta...
Föresten, ni får tjata på Klara nu att hon ska börja uppdatera, vi minns nog alla att hon lovade att hon skulle uppdatera ordentligt under sommarlovet;)?
Sen tror jag att det inte bara är jag som saknar hennes inlägg heller?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kom igen nu Klara!!!:D BÖRJA BLOGGA IGEN VI SAKNAR DIG!!!!:D:D:D:D:D Bästa bloggen ever!!!!!:D:D:D

2011-07-18 @ 23:22:42
Postat av: Anonym

KOM IGEN KLARAAAAAAAAAAAAA! :D:D::DD hahaha

2011-07-19 @ 01:15:47
Postat av: malin

KLARA, KLARA!

2011-07-19 @ 02:42:02
Postat av: Elvira Jansson

Kom igen Klara vi saknar dig

2011-07-19 @ 12:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0