Sakerna jag köpte på Falsterbo

Det blev inte mycket köpt på Falsterbo asså.
Behövde inte direkt något så det blev väl bara lite så små saker som jag tyckte var bra att ha ;)
Längtar så jäkla mycket till min nya sadel kommer till Sockan, vet ej om jag ska ha svart eller brun. Men efter det iaf så ska han få helt ny utrustning i samma färg som sadel (df jag inte köpte ngt till honom nu)
Ni kommer få ett inlägg om vad jag ska köpa till honom någondag.
Har mina ideer ;)
Nej nu ska jag ut och rida (Rasmus harvar paddoken till mig ;) )
Mountain horse ridbyxor (köpta på barnavdelningen, stl 160)
499 :-
Agria skal fick jag i Agria montern
"Charlies" tröja
299 :-
Kingsland schabrak (till Sockan)
199 :-
Amigo fleece täcke (till Sockan)
299 :-
Jacson grejer haha kommer inte på namnet nu.
300 :-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta brun sadel! Sååå mkt snyggare:)

2011-07-12 @ 23:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0