Resultat Uddevalla 16-17 Juli

Toy Boy Lc+5; Gick bra fram till fjärde hindret som var en blå/vit oxer med ett litet vågplank och det var ju tydligen jätte farligt så han stannade där och pricken på i't så flög jag av..
Foto: Malin Hendriksson

Toy Boy Lb; Här gick det betydligt bättre. Skulle verkligen komma runt och kämpade faktiskt jävligt mycket haha. Fick ett stopp på b på banken men han hoppade jätte fint. Men så stannade han på sista hindret och jag flög av. Jävla ponny asså!
Foto: Malin Hendriksson
Foto: Evelina Gustavsson
-
Synd att denna hästen är så jävla hård i huvudet annars skulle den lätt gå SM nu för hans teknik är så jäkla bra och i dressyr/markarbete är han som en dröm..

Areno Lc+5;
Var grymt fin på fram ridningen och framhoppningen, min lilla prins.
Men så inne på banan tror jag inte riktigt att han fattade att vi skulle börja så fick ett "areno-stopp" på ettan men sen var han jätte fin dock rev vi näst sista hindret men skit samma. Han kändes endå bra!
Areno Lb;
Åååååh, vill inte prata om denna rundan, försöker bara förtränga den. Vägrade ut mig, kmr inte ihåg på vilka hinder men skit samma. Nu taggar vi om och kämpar vidare även om vi ibland inte gå ihop.
Men vi kämpar varje dag för att hitta det rätta. Tyvärr har Areno (och säkert även jag) både dåliga och bra dagar.
Lite godis innan start till min fina prins ;)
Foto: Malin Hendriksson
Foto: Evelina Gustavsson
Maurit Van Orchid Msvb;
Denna rundan är också raderad, fick typ 2 ner och ett stopp.
Hästen kunde inte hoppa när jag hade tappat stigbygeln..
Men men. Missade msva:n också för inget stämnde så bajs på allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska dy börja tävla sockan då? Går ju dåligt för areno ofta:)

2011-07-19 @ 13:36:43
Postat av: Thilda

Fina bilder! Kram Thilda

2011-07-19 @ 14:55:24
URL: http://vickelbyponny.blogg.seny.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder och snygga stövlar !

2011-07-19 @ 18:54:48
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: malin

mogen kommentar högst upp, verkligen. tippat att den var anonym också, haha!

2011-07-19 @ 19:17:58
URL: http://justmallan.devote.se
Postat av: Elin

Synd att du ramla av men bilderna var jättefina :D

2011-07-19 @ 20:06:26
URL: http://prekness.blogg.ser
Postat av: jjuliah

hardu nya ridstövlar klara? :D

Jättefina bilder & Ekipage såklaaart!

Älskar bloggen <3

2011-07-19 @ 20:44:14
URL: http://jjuliaosofiee.blogg.se/
Postat av: bella

film? :)

2011-07-19 @ 21:10:31
Postat av: Emma

Jag tycker att det är super modigt och väldigt bra att våga lägga ut resultat även när det har gått dåligt. Och det visar bara att du klarar av motgångar också. Super, you go girl! :)

2011-07-19 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0