Överst på min lista just nu...

Står- STÄDA RUMMET.
Därefter ska jag skriva om hoppträningarna med ponnyerna, sedan sova.
JAg är ledig imorgon, men ska upp tidigt och åka till stallet vid 7, mocka osv, putsa allt från idag och skritta/jogga hästarna. Sedan åker jag till Göteborg och hälsar på min pappa, sover där osv. 
Mys, mys med en lugn kväll i huset och hälsa på all där, bada i spabadet och ha hemma spa typ fy va gött! Visste ni att jag har en lillasyster hos pappa? 2 år blir hon i september och även en "extrasyster" på 10 år som känns precis som min egna syster :)
Nellie och Lia :) 
Hahaha sötaste!
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

gud så söt ! :)

2011-07-14 @ 14:31:51
URL: http://hastochponnyryttarna.blogg.seha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0