Nej jag har inte glömt bort er

Har inte riktigt hunnit med att blogga de senaste dagarna pga att vädret varit så sjukt nice!
Dock var det ganska skönt att vakna och se att det var molningt.
Så idag blir det galopp-pass för båda hästarna, Areno kommer gå lite lugnare men Sockan ska allt få jobba på.
Imorgon ska jag och Sockan på våran första riktiga tävling!! Erkänn spännande? ;)
Jag ska försöka uppdatera mer under dagen, var nämligen och shoppade lite bra och ha grejer igår med mamsen!
Bilder på det kanske?
Just det lastningen har gått super bra!
Var och hopptränade i Onsdgags (GICK BÄST) då gick han rätt på och sen bråkade han lite när vi skulle hem men kanske efter 15-20 min gick han på!!
Alla bitar börjar så sakterliga lägga sig på plats med min lilla bäbis!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, bilder är alltid kul! :)

2011-07-01 @ 14:25:45
URL: http://rosdahlslarsson.blogg.se/
Postat av: emma.g

ja bilder :) kul att allt går bra !

2011-07-01 @ 23:23:52
Postat av: lina

meen vilken dålig update ni har tjejer,.,., komigen o blogga nu!! =)

2011-07-03 @ 22:08:08
Postat av: Wilma Kullström

kan inte ni lägga ut bilder på era ridstövlar? :)

2011-07-04 @ 10:16:01
URL: http://teamjw.blogg.se/
Postat av: Manalicous - foto & mode bloggen

hejhej!!

var jätte gärna med i dagens blogg.

läs exakt allt jag har skrivit för då vet du exakt hur du ska göra & hur du ska öka din chans.

Lycka till & hoppas du vill vara med.

SPAM ÄR TILLÅTET !!!

glöm inte att göra ÖKA CHANSEN & skriv allt du gjort så jag vet vilka som gjort vad ;DD

glöm inte att länka dagens blogg i din blogg.

/Manalicious --------> http://manalicious.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html#comment

2011-07-04 @ 10:50:19
URL: http://manalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogga igen :)

2011-07-04 @ 15:13:11
Postat av: Anonym

blogga igen :)

2011-07-04 @ 15:13:20
Postat av: Louise

Hej Klara!



Jag var och fotade på tävlingen i Lilla Edet idag, och jag har en del bilder på dig och dina hästar! :)



Om du vill kan jag skicka dem till dig :)



MVH

Louise

2011-07-06 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0