Lite svar på lite kommentarer

* Ni har väldigt lika design må jag säga xD
allislindgren.blogg.se

* Kan vara för att det är samma person som har gjort den (tror jag) Fast jag tycker inte dom är så lika faktiskt :p
Och nu när jag svarade på denna fråga så länkade jag helt plötsligt lilla Allis, hon som vann i Varberg när jag kom tvåa! Fett go tjej ♥
*Har du mambo hemma nu?

* Vi tog hem honom i Onsdags efter träningen för att slippa åka och hämta honom antingen några timmar senare eller på torsdag typ AS tidigt på morgonen, men i vanliga fall är han hos Felicia!
Så jäkla bra tillsammans ♥

*Ska ni sälja era ponnyer i år och gå över helt till storhäst ?:(/:) Ni är jätte bra bloggare!:D

* Ja, det kommer ju bli så eftersom jag fyller 18 år eller ja, jag har fyllt 18.
Tack så jätte mycket söta du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0