Idag kommer bli en sån där jobbig dag

Har alldeles för mycket att göra!
Jobbar nu och slutar halv 4, efter det har jag en hel miljard saker att göra.

X Hitta en ledig frisör( mitt och johannas hemmafix blev inte så bra igår)
X Byta en byxdress som är förstor samt shoppa lite små saker inför imorgon
X Skicka iväg ett paket
X Stallet, mocka, rida 3, putsa, städa, fixa inför helgen när jag är borta och mamma ska ta hand om dom.
X städa lagenheten(han inte igår)
X packa
X fixa naglar, bryn, inpackning, mask osv!




Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-12 @ 18:47:13
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0