Hej på er!!

Julia föreslog att man kunde koppla in iphonen så man fick internet, haha så långt har aldrig jag tänkt ;) 
Men nu har jag iaf internet och har det hela helgen!
Ni kanske redan vet resultatet, ni vet väl att ni kan följa mig och Elvira hela helgen på http://equipe.com?
Hoppade kval ett i minirundan idag med Areno!
Vi gick ut som andra ekipage (-2) och gick in och satte en dubbelnolla och fick tiden 19.40 (snabbare än vad tvåan i kat. B var HAHA) Och det höll sig hela vägen med hela 32 startande!
Så vi vann och fick segertäcke och ett foto av Lina Hagman :)
Grym start på detta meetinget och jag hoppas Areno fortsätter att vara på detta humöret.
Just nu är vädret tyvärr inte på topp...
Det regnar som tusan, tuuuuuuuur att jag redan har hoppa ;)
Nu sitter vi här och väntar på att Elvira ska komma, antagligen kommer det komma upp lite inlägg lite då och då, BRA VA?


Kommentarer
Postat av: Hilde

Nähä!!! Min tid var 19.38! :P

2 hundradelar SNABBARE än dig!! :)



GRATTIS TILL SEGERN BLAND D PONNYERNA OCH EN TREDJE PLATS BLAND B!!! :)

2011-07-28 @ 18:34:26
Postat av: malin

grattis :)

2011-07-28 @ 18:44:52
Postat av: Michell

Grattiis! :D gud vad roligt!

2011-07-28 @ 21:00:01
Postat av: Lovisa

Grattis Klara!:D:D:D Lycka till resten av helgen också nu!!:D

2011-07-28 @ 21:09:17
Postat av: emma

Grattis klara , du är så jäkla värd all framgång !

2011-07-28 @ 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0