Hej igen!

Anledningen att bloggandet har vart så kasst från mitt håll är för att jag haft och har fortfarande sjukt mycket att göra! Sen i torsdags förra veckan är jag ensam hemma och har hand om allt där, jobbar massor och har dessutom massa extra hästar som ni vet. Stor hästarna som jag haft hemma hela förra veckan stannar kvar ett par dagar till, plus att jag ska rida en ponny fram till Torsdag och på Fredag morgon rullar jag och ett par till ner till Falsterbo så det är en del som ska förberedas fram tills dess också.
Men jag ska försöka hålla er uppdaterade när det är lugna stunder på jobbet som det är nu.


Kan förövrigt berätta att mina två skatter Thomsy och Toxica var som två drömmar på fyra ben att rida idag, helt underbara!
Nu vill vi verkligen tävla!! Tur det inte är långt kvar, nästa helg smäller det på hemmaplan. LA Msv B med Toxica, LA Msv A med Thomsy.



Hahaha min knäppis, hon gjorde ett par sånna här idag hon har ju en massa överskottsenergi lagrad eftersom hon vilat när hon var förkyld. Men nu mår hon bra igen.







Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha bushäst ;)

2011-07-04 @ 18:37:57
URL: http://hastochponnyryttarna.blogg.se/
Postat av: MichaelaMichaela

Elvira när du har tid någondag, kan vi inte få se lite vanliga hemma ridbilder?:)

2011-07-05 @ 01:14:27
URL: http://viljaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0