God onsdagmorgon!

Befinner mig på jobbet, vart annars lixom? Har redan fast jag började kl 9 hunnit med en massa den här morgonen, tvättat 3 maskiner inför falsterbo och vart på gymmet och solat.
Det är mycket att fixa med nu de närmsta dagarna så det är bäst att ligga i. Jag har sagt de förr och säger de igen, sova är överskattat!
Slutar jobbet 15.30 och då plockar Johanna upp mig och vi åker och inhandlar lite allt möjligt så att vi klarar helgen.
Sedan blir det stallet. Stor hästarna blir hämtade idag och sedan ska jag rida mina två, plus extraponnyn.
Ikväll måste jag börja med min packning och städa lite i lägenheten eftersom mamma kommer hem imorgon natt. Ska laga mat ikväll också, har levt på mackor i typ en veckas tid så jag börjar känna behov utav riktig mat så idag får det bli lite pasta sallad om inte klockan hunnit bli för mycket innan jag är hemma.
Ska klämma in en fika med pappa också under dagen kom jag på haha.

 




Kommentarer
Postat av: Sarah

Elvira jag bara undrar, vart har Klara försvunnit? :( jättekul med uppdateringen annars :)!

2011-07-07 @ 23:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0