Gästbloggare nr 6

Hej! Nu gästbloggar jag hos Elvira och Klara. Jätteroligt och jag tänkte börja med en gång.
Jag heter Emelie Williamsson och jag bor på en gård utanför Göteborg med min mamma. Sen bor jag i Göteborg med min pappa. Jag har familj på båda sidorna med syskon. Jag är 15 år och går på Alléskolan i Floda, där jag nu ska gå sista året.
Jag driver bloggen Norrakullensstall och bloggen handlar om min vardag och mitt största intresse hästar. Vi har två hästar hemma på gården som ofta är med i bloggen, då jag skriver om träning och andra saker som händer i stallet. Min mamma äger en utav hästarna och det är Madde Fame. Det är ett varmblod som är världens underbaraste, hon vet inte vad ordet dum är. Jag äger Kola, hon är en unghäst som jag utbildar och jag vill satsa i hoppning med henne. Jag har snart ägt henne i ett år och innan det hade jag en annan häst som hette Miranda Girl som vi tyvärr var tvungna att ta bort. Det jag kan säga är att det var en hemsk tragadi. Kola är med mycket i bloggen och det är henne jag skriver mest om. Hur Kola är i sig, det är mycket. Hon är speciell och har mycket i huvudet. Bestämde, gör ofta som hon själv vill och vill testa varje person hela tiden och det gör hon fortfarande med mig. Men en fantastisk häst och när hon är igång ute på banorna så kommer det nog gå riktigt bra för oss. För Kola är Kola och hon är speciell.
Detta är alltså lite om mig och om min blogg.
Om ni vill veta mer om mig och följa min och Kolas resa, så hittar ni mig på www.norrakullensstall.blogg.se
Tack Elvira och Klara för att jag fick gästblogga här på eran fantastiska blogg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Där kom den upp ja! ;D ha det bra tjejer!

2011-07-31 @ 15:19:40
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0