Gästbloggare nr 4

Namn: maja simonsson
Ålder: 13 fyller 14 i oktober
Bor: mellerud
Info om bloggen: på bloggen skriver jag om mig och min ponny jam.
Om min vardag, Träningar och tävlingar: Har även ibland lite små tävlingar ':D
Här är en länk till en tävling som pågår just nu:
http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/2011/july/tavling-1.html#comment
Info om din/dina ponny/häst Strawberry jam som han heter är 7 år och svenskrid ponny han är en maxad c-ponny:D Vi tränar och tävlar både hoppning och dressyr :D
Nu ska jag även börja rida en 7 årig bponny som jag ska utbilda lite:D
Med jam som min c-ponny kallas så siktar jag mot hopp och dressyr sm :D
Jam har lärt mig en massa han har tat mig från att inte våga hoppa till att hoppa 80 cm på 5 månader :D
Och lite annat smått och gott.
När jag inte rider så fotar jag jätte gjärna hästar :D
Som sagt va så sikat jag ju på sm ::D tror att jag kommer komma ditt då jam har stora potencialer och hoppar högt över 70 cm :D  Ganska många tror att vi kommer komma långt:D
Det hoppas jag på med:D  Jam hat jag bara på foder men vi ska köpa han:D
Hon vi hyr jam av köpte förra året min shettis som heter melker :D
Hon har en liten shettis ridskola :D Melker var nog den mest omtycka ponnyn där tyvär vart han sjuk i vintras och avled :( Han var bara 6 år då. Camilla som ägde han gjorde allt för att han skulle överleva, men det fanns inget att göra.
Han fick blod förgiftning.  Men jag är glad över att jag får låna jam och även första ching att köpa han:D
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men tack Elvira och Klara för att jag fick gäst blogga, Och läs gjräna min blogg http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se
På denna bilden ser ni mig och melker sista gången jag red han.
Min och jams första tävling.
Efter enläger avsluting som jag vann.
En jag fotat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0