Gästbloggare nr 2

Hej alla Elviras och Klaras läsare!
Ska ta och berätta lite om mig själv då, jag är en tjej vid namn Leila som bor i den lilla staden Kumla (vid örebro) är 16 år och har alltid kamerar i högsta hugg haha. känner vaken Elvira eller Klara vilket jag önskar att jag gjorde men någon gång kommer man väll träffas hoppas jag på och kanske fota dom lite. Ja, deras blogg är en hästblogg vilket min inte är, i min blogg kan du se en massa bilder som jag har tagit. Men jag gillar faktiskt hästar, fotar en massa hästar ofta och jobbar som hästskötare.



Vad fotar jag med?
Canon Eos 450D
Objektiv: 18-55mm 18-200mm och 85mm 1,8.
En massa tillbehör.


Ja ni kanske undrar varför jag läser denna blogg?
för att jag tycker att dom 2 tjejerna som driver denna blogg är riktigt grymma, dom gör allt för sina hästar, siktar mot toppen dom lever verkligen för hoppningen.
Jag önskar dom en massa lycka till i framtiden.

Besök gärna min blogg FotografLeilaRamic.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0