Gästbloggare nr 1

Hej alla Elviras och Klaras läsare!

Jag heter Lovisa och är 15 år bor i stockholm eller jag bor cirka 20 minuter utanför stockholm city och går på en engelska skolan där jag nu ska börja sista året, altså börja i 9:an. Så jag ska alltså ta och börja tänka på vilket gymnasium jag ska börja på och vill börja på. Jag har en D-ponny som heter Lilla My och henne har jag haft i ett år nu hon är 8 år född *2003 efter Kulltorps Yrrol och vi har tävlat upp till Lb i hoppning men satsar att tävla högre.Hon är en otroligt snäll och glad ponny som alltid ställer upp för mig och hon älskar att komma iväg på träningar och tävlingar och blir alltid extrad taggad vid hoppning! Hon står i ett litet privat stall cirka 3 minuter från mitt hus. Jag tränar hoppning för Karoline Kamensky vilket är en otroligt bra tränare! Jag har även en blogg som heter http://lovisajagrellohlsson.blogg.se på den bloggen skriver jag om min ponny och om mitt liv utanför stallet men det handlar mest och hästar, träningar och tävlingar samt lite om utrustning. Kolla gärna indär och lämna också gärna en kommentar. Lite annat smått och gott om mig då 2009 var jag med och spelade in Klara filmen vilket var otroligt roligt och man lärde sig otroligt mycket! Det var riktig häftig att både får vara med i filmen men även se allt som hände runt om kring filmen och även få veta vilken tid det tar att göra en hel film! Men det var vell allt jag hade att säga kan även säga att jag tycker att Elvira och Klara är 2 otroligt duktiga ryttare som rider otroligt mjukt och fint och är även mycket duktiga med hästar!


Puss och Hej Lovisa- http://lovisajagrellohlsson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0