Full fart!

God morgon på er!
Har hunnit både duscha och ätit frukost och nu ska jag snart till stallet och sätta igång med alla förberedelser där. Har packat åt mig själv hela natten typ så det var riktigt segt att gå upp imorse. Men nu är jag uppe och pigg! 
Åker från stallet vid 4-5 någon gång i eftermiddag när mamma slutat jobbet och är väl framme då någon gång runt 9 kan jag tänka mig. 
De som står på att göra listan idag är följande;
X Rida båda två
X Mocka osv
X Städa och sopa stallet
X Putsa
X Packa
X Klippa Toxica
X Bada Toxica



Kommentarer
Postat av: Emelie

Finaste Toxica!!

2011-07-28 @ 14:43:52
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: bella

den bilden är såå gooo :D

2011-07-29 @ 05:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0