Finaste ponnyn

Säg inte allt du vet, tro inte allt du hör & döm inte allt du ser.

Filmer på min och Sockans första tävling är påväg upp på YT så håll utskik!
Är inte säker på att jag kommer hinna länka dem på bloggen men då är det bara att gå in på youtube och söka på "Klara Skatt & Sokrates"
Kom ihåg att han fortfarande är orutinerad och det var hans första tävling i hela livet.
Men han lär sig nya saker varje dag och han är bara för underbar!
Imorgon åker jag och prinsen (Areno) till Varberg. Kommer nog bli en väldigt rolig helg och jag är glad att jag har världens finaste och bästa ponny med även om vi vägrar ut och på första hindret så kommer jag alltid älska han för den han är. För han betyder så mycket mer än alla vinster i hela världen.
Men glöm aldrig, man måste möta motgångar för att få framgång ;)
Och hörniii!! Glöm aldrig självförtroendet, tro på er själva för det kommer ni jävligt långt på!
OCH TA ALDRIG NÅGON SKIT!
PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Käärlek till alla underbara läsare ♥
Varberg förra året! 
Han kan när han vill ;)

Kommentarer
Postat av: malin

bra skrivet klara! så ska det låta!

håller tummarna för er i helgen :)

2011-07-20 @ 00:38:04
Postat av: Lovisa

Skit bra inlägg!!!!!!! Lycka till nu i helgen Klara!:D

2011-07-20 @ 11:02:26
Postat av: Anonym

as bra skrivet ! :D <3

2011-07-20 @ 11:51:47
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: therese

bra skrivet! hoppas det går bra för er :) han ser goooo ut (iaf när han är på bra humör haha) ;)

2011-07-20 @ 19:17:50
Postat av: Anonym

Wow, såg att du leder 1a kvalet nu! Jätte roligt att se, du har kämpat bra med Areno och det förtjänar ni absolut, håller tummarna nu att det håller hela vägen till en 1a placering! Även ett stort lycka till i resten av helgens tävlingar! Kämpa på :)

2011-07-21 @ 14:22:57
URL: http://equestrianquality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0