Fina hästar!

Nu sitter jag på mitt tredje hem jobbet igen och de verkar som det blir lite lugnare idag än igår, skönt de!
Har vart i stallet hela förmiddagen och fixat med mina finaste pållar, båda två var super att rida idag. Thomsy trimmades i paddocken och Toxica på gräsbanan. Skönt för den lilla spratteldockan att fått vart där nere och lekt av sig lite inför imorgon då de är hoppträning för Kieran Carey och även inför helgens tävlingar.
Båda ponnyerna ska förövrigt gå för Kieran imorgon och Malin kommer och fotar, awesome!
Fick lämnat in skitstövlarna innan jag skulle med bussen också och dem skulle hinna byta dragkedja till imorgon, perfekt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0