Falsterbo!

Till att börja med kan jag säga att helgen var sjukt grym, så bra som det kan bli, bra väder, massa häst, shopping, fest och vi fick dela den med de bästa folket.
Jag åkte ner på fredagmorgon, tillsammans med Emma, Johanna och Emil i världens grymmaste husbil som vi bott i i helgen, även Klara, Becca och Anna har bott med oss i bilen men var inte med på nerresan, bara hem. Vi var ett grymt gäng härliga personer från start och fler blev de under resans gång. Massa sjuka och galna grejer har vi vart med om och en massa skratt och det var sorgligt när söndagen kom och man skulle åka hem.
Saknar allting redan!





Våra grannar, goa brudar från halmstad/ljungby






haha


Dressyrmupparna ;)



Dominique och Johanna!












Bästa platsen mitt i smeten hade vi!








pussss


Amanda(amandaelvira.devote.se), Tove(abelson.devote.se) och Fanny!


Skatt och Stolt!
























Haha jag och Kalra fick åka i sängarna på väg hem...


...tillsammans med packningen,


Jääklar vilka myggbett man fick där nere alltså! Detta täckte typ hela klaras ben...







Hahaha hemma igen tog vi oss en sväng till stallet där Emil fick rida en sväng. Han var inte riktigt lika stor där uppe ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Elvira, har du bytt til ljungbys ridklubb? :)

2011-07-13 @ 19:14:51
Postat av: Domme

Första gången jag kommenterar en blogg i hela mitt liv typ. Men, tack för ett par helt UNDERBARA dagar mer er! Kunde inte blitt bättre! PUSS Domme

2011-07-14 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0