Dagens ridning

Areno fick skritta i skogen i 20 min som uppvärmning och sen red jag honom i paddoken i ca 30 minuter kanske.
Han var fin och galet pigg. Bråkade lite engång men kom igenom det idag faktiskt, vilket jag ofta inte gör.
Men men, han var finfin och fick skritta av en tur ut också!
-
Sockan longerade jag. För andra gången.
Dom förra ägarna hade bara gjort det en gång och det var på vätrinärbesiktningen så ah ni kan förstå att han är "orutinerad" men han var jätte duktig och lär sig så sjukt snabbt!! Var lite lat i början men sen höll jag ett spö i handen och då blev han perfa, sen tog jag bort spöt och han gick toppen. Så han fattade nog inte riktigt haha, men det är bara att träna på!!
-
Senare kommer Sara och så ska vi lastträna Sockan!!
Vi får se hur det går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0