Bloggflow

Satan i gatan vad Klara ligger i och uppdaterar. Får värsta dåligt samvete haha och de lär jag få ha för det är mycket att göra de närmsta dagarna.
Imorgon händer en sak som kommer ta hela eftermiddagen typ, men de får ni inte veta vad de är...
I övrigt är de mycket förberedelser till "Dagge", haha mitt och Klaras smeknamn för Dagstorp. 
Har planerat, tvättat och skrivit listor idag. Imorgon ska jag börja se över min packning en aning, göra en ny infolapp men fräscha bilder till Toxan. På Onsdag ska hon klippas, mina saker packas klart och jag ska fixa mina naglar, bryn osv. Torsdag kommer jag vara i stallet hela fm och packa och putsa, bada Toxan osv. 
Förutom allt de där ska allt de vanliga göras. Mocka, rida, jobba...ja ni vet nog allt vid de här laget.
.
Nope, sängen kallar. Ska upp tidigt till stallet på morgonen och putsa haha. ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ska ni sälja era ponnyer i år och gå över helt till storhäst ?:(/:) Ni är jätte bra bloggare!:D

2011-07-26 @ 00:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0