Äntligen klar!

Nu tror jag nog att allt är med, har packat nästan hela dagen och det känns faktiskt inte som om jag har glömt något.
Imorgon ska två matskålar och en vattenhink med också + tandborste och hårborste haha!
Nu är det mitt näst sista ponny meeting i hela mitt liv (som planerna ser ut)
Känns som om jag har varit på ett 100-tals olika meeting och det känns faktiskt som om jag är van vid att åka och tävla varannan helg typ, man har nästan samma kläder med sig haha!
Det låter sjukt, men man packar likadant varje gång.
Nu ska jag fixa lite tidsinställda inlägg så ni slipper sakna oss FÖR mycket i helgen.
Vi ska försöka fjäska med goa Julia och försöka göra något inlägg för varken jag eller Elvira har internet...
Nej nu skriver jag bara massa onödigt!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lycka till!:D Både till dig och Elvira:))



http://lovisajagrellohlsson.blogg.se/2011/july/dagens-hiss-gar-till.html

2011-07-27 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0