Vart är Klara?

Har Klara dött eller vad tror ni ;)? Får kolla upp det här!
Hur som helst, stallet tog sin lilla tid. Jag åkte nämligen med Ida och Sandra och Ida red båda sina hästar och lite sånt. Jag fixade bara allt åt Toxan och pysslade lite med henne, hon har sin vilodag idag.
Nu ska jag byta om och fixa lite, sedan blir det plugg, plugg, plugg! Ska ligga så himla mycket före i skolan nu har jag bestämt. 
Härligt att det är Fredag imorgon, känns verkligen inte som det eftersom jag vart sjuk den här veckan. 
Planerna för helgen är inga speciella, tror att jag för en gång skull ska göra ingenting. Gud så skönt!
Jag får dessutom lång helg och kommer ha varje helg hela vårterminen eftersom vi har praktik varje måndag. Rätt härligt faktiskt.
Så nu har ni fått ett sånt här underbart dösnack inlägg haha, men nu har ni lite koll på läget.
Ska ladda upp med lite mer seriös uppdatering om en stund. 

Kommentarer
Postat av: Olivia & Wilma

Fin blogg! :)

2011-01-13 @ 21:31:01
URL: http://oliviaochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0