Väldigt rörig text, men endå update

Jag hoppas verkligen alla kollar på ponnyakuten och om nu har missat det finns avsnitten på svt play.
Jag har sett avsnitt 1, 2 och 3 och jag känner verkligen att Areno gör allt som de hästarna gör. Han är brötig i stallet, går rätt över en, är sur i boxen, bockar och sånt, gör massa hoppa, stegrar osv. Det enda han inte är jobbig med är att lasta. Men allt annat haha. Han skulle tex. kunna dra ner huvet och börja bocka bakom ett hinder. Eller stanna och vända haha. Vissa har ett problem, jag har alla haha. Men det är så sjukt komsikt. Jag och mamma satt och pratade om det igår. Tänk om det fanns ponnyakuten för äldre, fett nice!
Känner faktiskt två stycken i årets ponnyakut, nicholai känner jag typ mest, han är så jävla go va, asså han är typ as trrevlig, typ hjälper alla i ponnyakuten osv stor hiss till honom :) btw han visste att vi skulle ha en stor bloggträff på scandinavium haha.
Men vet ni vad jag har hört?
Ponnyakuten har typ inte gett någonting, asså hästarna är fortfarande likadana, det är endå ganska dåligt. Inte så att han kan trolla men dem gör ju det som om det är hur enkelt som helst. Någon som läser våran blogg som är med i årets?! Eller förra året?! Har för mig att Elvira skrev något om det för ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: Ollivia weslien

Jag är med i årets ponny akuten med min ponny Lester :)

2011-01-25 @ 10:46:17
URL: http://oliviaweslien.blogg.se/
Postat av: Jessika

Men jag tycker ändå att det är lite konstigt att förvänta sig att problemet ska försvinna på bara två veckor, det är ju inga "småproblem" utan saker som tar tid... och jag tror väl ändå att lägret ger deltagarna en massa kunskap och nya infallsvinklar som kan hjälpa dem att bli jobba bort problemet tids nog?

2011-01-25 @ 13:31:16
URL: http://www.enryttare.blogspot.com
Postat av: beaa :)

haha, klara du kan ju låssas vara under det högsta åldern ;)

han verkar as snäll asså nicholai! :d

ponnyakuten, ett stort plus!

2011-01-25 @ 18:31:41
URL: http://beatricebroberg.bloggplatsen.se
Postat av: Erica

2veckor är ju väldigt lite och de tar nog mer en 2veckor att få bort ett problem. Tror nog att efter själva ponnyakuten då alla deltagare kommer hem så tror dom nog att allt är löst och sedan inte fortsätter med de dom lärt sig utan skiter i de och hamnar i de gamla spåret igen.

2011-02-04 @ 16:41:18
URL: http://hastocherica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0