Svar på kommentarer



Jag bröt den för 4 veckor sedan då jag red en kompis häst eftersom hon var sjuk men ponnyn behövde gå eftersom hon skulle tävla på helgen. Jag hade bara ridit ungefär 100-200 meter när ponnyn blev rädd för något och hoppade åt sidan där det döljde sig ett dike under all snö och han blev ännu mer rädd och överhoppade sig som satan upp och då flög jag av. Landade framför honom och han trampade oturligt nog på min underarm som gick rakt av såklart. Eller ska man kalla det tur att han inte trampade mig i ryggen eller liknande eftersom jag ine red med säkerhetsväst?



Nej, nej jag har fler hästar att ta av. Har min egna d-ponny Toxica, mina två bebisar Zeke och Björnis som jag rider in, en 4 årig stor häst att ta mig an om jag vill, en stor häst som jag ska tävla/träna fram till sommaren och har även fått förfrågan om en ponny och en storhäst till, så jag ska nog klara mig. Och som sagt, jag kanske kommer ha Thomsan med :)


Min är det luva som går att ta av, klaras har ingen TROR jag. Hon får rätta mig om jag har fel ;)


Jag har en mörkblå kingslandväst som jag fick när jag fyllde år nu i november. Den är från classic collection, alltså en helt vanlig blå väst. Med avtagbar huva som sagt.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Elvira : vart köpte d kingsland pannbandet du har på bilden? :)

2011-01-06 @ 10:37:51
URL: http://guccigirlonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0