Svar på fråga

Jag (Klara) har två stycken!
Älskar dessa schabrak, verkligen mina favoriter. Om jag skaffar storhäst ska jag seriöst bara ha sånna, helt otroligt snygga och bra. Sitter alltid på plats :)
Jag (Elvira) har också två stycken. Älskar också dessa schabraken, även om RG fortfarande är favoriterna! Men Anna Scarpati är absolut riktigt snygga, bra kvalité och överkomligt pris.
Tyvärr har jag inte lika bra bilder som klara haha, men ni får klara er med dem jag har.
Haha japp, jag hade ramlat av på framhoppningen på denna bild. Btw, så är stövlarna på bilden till salu. 400 kr. Säljes rena dock ;)

Kommentarer
Postat av: siri

kan du lägga in mer info om stövlarna? varför dem är till salu? är dem sönder någonstans? bilder när du inte har på dem och när dem är ny putsade osv.. please? :)

2011-01-10 @ 22:10:17
Postat av: siri

kan du lägga in mer info om stövlarna? varför dem är till salu? är dem sönder någonstans? bilder när du inte har på dem och när dem är ny putsade osv.. please? :)

2011-01-10 @ 22:11:00
Postat av: Louise

Hej! Jag är också intresserad av mer info av stövlarna, har för mig att du sa dom var sönder i dragkedjan. Hur mycket kostar det att laga en sån? :)

Bästa bloggen, lätt!!

2011-01-11 @ 08:02:39
URL: http://louiseekolsson.bloggo.nu
Postat av: Ninni

Hej! Vad har ni för storlek på era Anna Scarpati schabrak och luvor? :)

2011-01-11 @ 13:42:09
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

en liten fråga bara:P

har ni någon tränare som ni rider för och hur ofta??

och hur ofta hoppar ni era hästar??

Super bra blogg!:)

2011-01-11 @ 16:57:56
Postat av: estelle :)

jääääääääääääääätte intressead av stövlarna, vilken storlek? :) :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0