Super sjuk!

Usch, jag har knappt kunnat sova alls inatt, det har vart kockhett under täcket men så fort jag stuckit ut typ ett ben eller arm har jag frusit som om jag var i Nordpolen. Underbart att bli så sjuk en fredag när det är lov och allt...
Så synd, för jag skulle egentligen åkte till Göteborg och gått på stan nu på dagen, men nej. Nu får jag ligga hemma i min säng istället och plugga. Snacka om nitlott!
5 åringar- LB
6 åringar- LA
7 åringar- Msv B


Björnbusen är faktiskt hans riktiga namn, som tjuvarna i Kalle Anka. Han och Zeke ( som fått sitt namn i från Zeke Varg i Kalle Anka) är varken mina egna eller storhästar ;)
Björnbusen är en liten C-ponny och Zeke är en D-ponny. JAg rider dem bara åt uppfödaren som också äger stallet vi hyr. 
Zeke
Björnbusen ( och jag)

Kommentarer
Postat av: Bea

hahaha, hittade en as ful skvaller blogg www.ridsportsnobbar.blogg.se

2011-01-07 @ 19:16:09
URL: http://hoppsadel.blogg.se/
Postat av: Bea

hahaha, hittade en as ful skvaller blogg www.ridsportsnobbar.blogg.se

2011-01-07 @ 19:16:22
URL: http://hoppsadel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0