sov sött

Sov sött bästa läsare, det ska i alla fall jag göra, usch vad trött jag är!
Börjar 08.30 imorgon med idrott i två timmar, kunde haft en bättre start en fredag morgon kanske, men ja ja. 
Jag får inte vara med i vilket fall ;)  Har sjukintyg fram till 23:e januari. Dock har jag förhandlat med min idrottslärare som var väldigt positiv till mitt initiativtagande, så istället för att jag ska sitta och glo på tjejerna i klassen när dem springer runt så får jag gå till gymmet och göra det jag kan och känner för. Perfekt ju! 
Lite dumt bara att första timmen på idrotten är teori och den måste jag ju var med på. Tur då att jag har så nära mellan min lägenhet, idrottshallen och gymmet ;)  Det ligger lixom på olika kvarter bara. Min lägenhet ligger i mitten och från köksfönstret ser jag ena gymmet på andra sidan gatan och i fönstret i mitt sovrum som ligger på motsatt sida ser jag gym nummer två plus vår idrottshall (dem ligger i samma byggnad). 
Men vi hörs imorgon, ska försöka komma med lite roligare uppdatering från och med nu,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du i lägenget? Trodde du bodde på gård? :O Eller bor hela din familj i lägenhet?

2011-01-21 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0