Praktiken fixad!

Hemma från mitt möte med den mycket trevliga chefen för Kicks på Frölunda Torg. Det hela gick väldigt bra och jag kommer praktisera där varje måndag från och med nästa vecka och 20 veckor framåt. Ska bli riktigt, riktigt kul och utvecklande hoppas jag. Butiken är så himla fräsch och helt nybyggd, öppnades hösten 2010. 
Det känns väldigt bra också att hon sa att det inte kommer handla om att packa upp varor och tömma sopor, utan jag kommer få slita precis som alla anställda. 
Japp, då vet ni vart jag kommer befinna mig under våren. Kom förbi och hälsa om ni har vägarna förbi!
(Bilder lånade från google)

Kommentarer
Postat av: Olivia Taylor

Va kul, hahaha ska jag komma och hälsa på dig ;) :P

2011-01-17 @ 14:50:52
URL: http://soniaocholivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0