Nu säger jag godnatt!

Inte för att jag ska sova ännu, men resten av kvällen ska jag ägna helhjärtat åt pluggande och sen blir det sänggång hyfsat tidigt. Imorgon blir det full fart.
Skolan halv 9 till 13.45.
Direkt till stallet.
Rida Silver,
Greja med Zeke, det kommer bli att vi får börja om lite gran. Vi hade kommit så långt att vi skulle börja hänga och sånt på honom men så kom ju armbrottet så nu får vi backa bandet. Men vi är snabbt tillbaks där vi var. 
Rida Toxan.
Gymmet med Bella.
Plugg. 

Blir ingen bra uppdatering förns imorgon kväll igen från mitt håll. Något speciellt ni önskar då?


Silver killen♥ 2008

Kommentarer
Postat av: emma

typ lägga upp filmer från den bästa och sämsta tävlingen med thompa. Asså kanske inte när det gått sämst men där känslan inte barit bra osv. om du förstår :)

2011-01-19 @ 07:31:24
Postat av: ellen

fin bild ! :D

2011-01-20 @ 16:49:35
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0