Nu är jag igång igen!

Så jäkla underbart, har ridit ordentligt idag, äntligen! 
Toxan var så sjukt fin, hade kunnat suttit i timmar. Dock red jag inte alls länge, hon är ju långt ifrån igång. Men som sagt så är det skönt att hon är underhållen ändå så att jag inte är tvungen att börja skritta osv. 
Joggade mest och hade inga speciella krav mer än att hon skulle lyssna direkt för skänkeln framåt och åt sidorna och bära sig själv. Vilket hon lyckades helt klockrent med. Detta bådar gott. Nu jäklar ska vi satsa i år.
Tyvärr hinner jag inte med något gym idag, det har hunnit stänga. Jag kom ganska precis hem, ridningen blev myckte senare än vad som var tänkt idag då vi missat att det var träningar i ridhuset fram till 7 och blev tvungna att vänta. Men vi kör på imorgon, då drar jag dit tillsammans med Bella. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0