Morning!

Har precis vaknat, befinner mig hemma hos Ida som såklart inte vaknat ännu haha. Fast nu ska jag försöka få liv i henne, jag vill ha frukost!
Vi hade föresten tjockis kväll igår, åt massa godis och bara sega oss. Spelade Wii, haha så kul, jag förlorade varje gång men, men. Fast sen framåt midnatt spårade det hela ur när vi blev lite väl trötta haha och vi har ett par riktigt fina filmer på just det.
Planerna för dagen är inga speciella, ska till stallet och fixa en del saker. Tvätta Thomsan och packa hans saker bland annat.
Mer uppdatering under dagen, bland annat recension av olika stigbyglar jag ridit i och min kingsland väst för det är det läsare som har önskat.


JIN

Soft up

Kommentarer
Postat av: Cindy

elvira vad har du för nyårs löfte?:)

2011-01-02 @ 15:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0