Mobbad

Sitter i skolan på sista lektionen för dagen. 
Mobbad i ett hörn bakom Sarah så jag syns inte ens, haha. Nejdå, men min dator behöver laddas och då blir jag tvungen att sitta här får att nå en kontakt.  Men det kan ni va glada för, för nu ser inte Henrik mig längre och jag kan passa på att uppdatera.

Det är riktigt kallt i Uddevalla igen, men soligt som bara den, härligt med andra ord. Ska ta mig en ridtur ut med Sudden i det fina vädret sen. Hoppade honom igår, första språnget sen 13 november, det hisna till i magen och inte för att jag var nervös utan exalterad haha. 
Tokan(Toxan) red jag ut och hon var just tokig ;) Men jobba på så jäkla fint, fick henne att använda överskottsenergin till att jobba riktigt ordentligt! Red på grusvägar, skänkelvikning, öppnor, slutor, tempoväxlingar, framdelsvändningar. Hon var riktigt lösgjord och fin!
Hihi och helt skummig och go i munnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0