Massage osv.

Asså jag har typ inget att skriva om, all "fantasi" är borta. Förr kunde jag skriva hur mycket som helst om allt mellan himmel och jord men nu när det väl gäller så står allt still i mitt huvud (som vanligt haha)
Areno vilade ju som sagt idag, men blev biolightad och masserad. Enligt henne hade han träningsvärk.. men han har ju gått ganska mycket nu eftersom han vart så pigg. Men hon skulle komma och kolla på mig när jag red honom igår och se hur han rörde sig och sånt. Han har ju blivit så jäkla fin nu och verkligen börjar sträcka ut sig och jobba igenom hela kroppen! På Lördag är det träning för hemlig ;)
Sötbild på mig och Mambo från i somras.


Kommentarer
Postat av: Sofie Ejserholm

Hehe, vet vem du ska träna för ;) Vi ses på lördag x)

2011-01-21 @ 02:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0