Man kan hinna med rätt mycket på en dag ändå

Första dagen på praktiken var grym, tiden bara sprang iväg!
Har fått gjort det mesta precis som alla andra om man bortser från kassan. Men det är superbra verkligen, man blir inte behandlad som praktikant utan mer som vilken anställd som helst. 
Det var faktiskt två tjejer till från stylist program i Göteborg som också praktiserade. Super trevliga tjejer!
Lite segt dock att det tar två timmar från det att jag slutar tills att jag är hemma i Uddevalla igen, men det är helt klart värt det.
Var hemma klockan sex och slängde i mig lite mat innan jag åkte till stallet och red Toxan ett pass och nu har jag precis kommit hem från gymmet! 
Spegelvänt haha, men iallfall. Min fina praktikant bricka och tröja. Hoppas jag får behålla tröjan efter praktiken. Kommer bli en perfekt ridtröja på sommaren! 

Kommentarer
Postat av: beaa :)

Elvira, du bor väll i Uddevalla? ;)

I alléfall undrar jag om du varit på hafstens camping? :)

Grymt där i alléfall!

2011-01-25 @ 18:38:39
URL: http://beatricebroberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0