Mål för 2011

Jag har skrivit det här förut, men bara för Toxan så här kommer mål för alla hästar jag vet att jag kommer hålla på med, samt mig själv.
Tänker inte skriva roman, utan bara kort.
Queen´s Toxica
Realistiskt mål- Bra rundor och placeringar upp till Msv B, ungponny SM för 7 åringar.
Dröm mål- Felfria rundor i Msv A
Magic Moment
Realistiskt mål- Bra rundor upp till 1,20
Dröm mål- Felfria rundor i 1,30
Björnbusen

Han har inga tävlingsmål eftersom han är så pass ung, tävling blir bara bonus. Men Clear Rounder på lättare höjder hoppas vi kunna åka på. Han blir 4 nu i år så han får faktiskt hoppa upp till LC så det får väl bli drömmålet.

Zeke

Att han går att rida ordentligt i alla 3 gångarter framåt sommaren och börja hoppas in i höst. Att han får bra bedömning på 3-års testet. Dröm målet får väl bli att han går Clear rounder i höst haha. Men han är ju bara 3 så det kommer inte stressas.

Mig själv

Skolan- Få MVG i så många som möjligt, helst alla kurser jag läst klart nu till sommaren.
Hästarna- Tänka rätt! Lägga fokus på viktiga saker. Vara konsekvent mot hästarna i ridningen.
Mat och godis- Inget speciellt, men FÖRSÖKA minska på godiset.
Träning- Gå någon promenad åtminstone någon dag i veckan. Allra helst springa 3 dagar, men har inga förhoppningar om att det kommer funka.
Personligt- VARA GLAD
Övrigt- Ta hand om mitt hår och hoppas det har vuxit lite till sommaren.
Växa upp och skaffa en egen stor häst någon gång haha.




Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken/vilka klasser rids ungponny SM i? =)

2011-01-06 @ 23:44:06
Postat av: Julia

Är Björn(om han nu heter det) och Zeke dina helt egna storhästar? Isåfall kan du väl lägga upp ett inlägg om de med bilder och sånt.

Jag har helt missat att du har två storhästar!:O

Så du ska alltså behålla de som dina egna och inte sälja de?

Bra blogg!

2011-01-07 @ 00:23:12
URL: http://ryttarejm.blogg.se/
Postat av: malin

vem är magic moment? :)

2011-01-07 @ 12:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0