Mål 2011 @ Klara

Maurit Van Orchid
Om han inte blir såld så är väl det största målet att hoppa SM. Troligtvis kommer han vara kvar i mars och då kanske han får gå eliten, det beror på vem utav hästarna som går bäst just den dagen, båda har ju sina dagar ;)
Egentligen kan jag inte sätta upp så många mål eftersom jag inte har någon aning om hur länge till jag kommer ha honom osv. Men annars blir det väl mest msvb/msva skulle jag tro. Inga onödiga tävlingar.
Areno
Starta Msvb och känna mig säker är det största målet. Det var det också förra året och det lyckades vi inte så bra med ;) Men fan man ska aldrig sluta hoppas! Vi har ju en säker nolla i La+5, varför skulle vi inte kunna klara Msvb då? Annars är det väl bara som vanligt. Ut och hoppa dock inte för mycket. Har lagt upp en plan, eller jag tänker fortfarande på den. Men ungefär såhär:
Jag ska försöka rida noggrant och säkert VARJE runda. Inte fläng rida. Utan göra det ordentligt, lix. skola honom. I början av året kommer jag nog inte satsa på de värsta svängarna som jag gjorde förra året. Utan rida bra svängar, jämna fina. Vill att det ska se snyggt och prydligt ut. Sen så småningom om ska han väl också säljas tyvärr :/ Kommer nog bli deprimerad då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0