Kära läsare

Fick lite tid över, eller ja ganska mycket tid över.
Har hunnit kolla runt på olika stora hästbloggar nu och jag har sett att det är mycket samma läsare för alla får samma frågor, har sett på väldigt många efter att jag la upp blooper bilder på mig och hästarna att nästan alla andra stor bloggare har gjort det också ;) Ganska kul faktiskt.
Ni får faktiskt ge lite förslag på vad ni vill ha här i bloggen, vi är öppna för allt!
Funderar på att skriva ett inlägg om Clinton imorgon hästen som jag tävlade för en tjej.
Han utveckling under våran tid, hur han var, vad han gör nu osv?¨
-
Sen fick jag en liten fråga som jag tänkte svara på i detta inlägget!

Jag går barn & fritidspogrammet på en vanlig gymnasie skola som ligger 6 minuter med tåg ifrån mig. Mycket enkelt & smidigt att ta sig dit & en jätte bra skola verkligen. Trevligt folk, duktiga & snälla lärare. Det enda negativa är att det är väldigt mycket plugg, asså överhuvudtaget på skolan. Annars helt okej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan ni inte ha frågestund? :D

2011-01-10 @ 12:04:28
Postat av: bea

JA!



Berätta om Clinton!



Älskar när du uppdaterar såhär bra klara!

2011-01-10 @ 13:00:58
Postat av: Anonym

grym uppdatering :)

2011-01-10 @ 14:49:40
Postat av: emma

ja berätta om clinon :)

2011-01-10 @ 16:12:22
Postat av: Anonym

Klara vet du vad jag älskar med dig?! Ditt skratt, helt underbart :D

2011-01-10 @ 16:32:03
Postat av: Anonym

läs min;)<3

2011-01-10 @ 16:33:38
Postat av: Felizia

ja det hade varit roligt med ett inlägg om clinton! :)

2011-01-10 @ 16:51:14
URL: http://allineedisyou.webbogg.se
Postat av: emma fors / forzi.bloegg.se

hej! maila mig gärna istället, [email protected], tror dock inte att jag på något sett kommer att överträffa den designen ni har nu :) kram!

2011-01-10 @ 17:01:18
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.bloegg.se

hej! maila mig gärna istället, [email protected], tror dock inte att jag på något sett kommer att överträffa den designen ni har nu :) kram!

2011-01-10 @ 17:01:18
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0