Jag saknar dig ibland

Du har gett mig så mycket min lilla prins.
En framtid utan dig kommer bli svår, men jag kommer överleva, så länge jag vet att du har det bra.
Visste ni en sak?
Det var någon som ville att vi skulle skriva om våran dröm häst och vet ni vad?
Mambo är min dröm häst, han har verkligen allt det där jag vill ha, det lilla extra.
Men såklart kommer det ett inlägg om min dröm häst men ni kan ju vara förberedda på att det kommer handla om Mambo ;)

Du har tagit mig från Lokal Lätt B till SM
Du är den som har gett mig mest och du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Du är min lilla bäbis och jag saknar dig faktiskt jätte mycket.
Du är så jävla fin!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Vilken otroligt söt liten häst!

2011-01-13 @ 23:43:56
URL: http://www.enryttare.blogspot.com
Postat av: Sarah

Är han såld nu? :O Sen när? :(

2011-01-14 @ 10:52:28
Postat av: emma

ni är så fina tsm :)

2011-01-14 @ 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0