Jag dör...

Jag måste få rida snart!
Tänk, jag har inte ridit seriöst mer än skritt och lite trav och galopp en gång i skogen med Thomsan på 6 VECKOR !! Tänk om jag glömt hur man gör haha? Nejdå...
Men usch, tänk om dem säger efter röntgen på Tisdag: "Tyvärr det har läkt ihop fel, vi måste bryta upp och börja om". Då DÖR jag!
Är så trött på att bara få stå på backen och kolla på, trött på att Toxica har tappat så gott som allt, trött på att jag måste bygga upp allt igen, trött på att jag inte kan börja hoppa på evigheter, trött på att jag inte kommer kunna tävla fören mars/april.



Kommentarer
Postat av: Felizia

hoppas verkligen att det har läkt! Det är ju nu som man måste komma igång och allt ska sitta!

2011-01-15 @ 09:05:36
URL: http://allineedisyou.webbogg.se
Postat av: emma

håller tummarna till tusen :)

2011-01-15 @ 14:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0