Inställda lektioner

Åh, meningslös skoldag!
Började klockan 10 med matte, vi hade ingen lärare, eller han satt och hade genomgång med ett par stycken i ett annat rum och jag kan säga att vi fick inte speciellt mycket gjort. 
Så fick vi även reda på att bild o form lektionen var inställd och vi fick en härlig håltimme på 2,5 timme. 
Nu har vi samhäll och ah, ni förstår ju hur seriöst det är eftersom jag skriver här. 
Hoppas Svenska som är sista lektionen har något mer att ge. 
Ska gymnastikhoppa Sudden idag och Toxica ska få gå på lite sokerbitshinder.
Tror Jessica skulle filma Sudden, så kanske får ni film... återstår att se.
Ska även gymma och sola ikväll, så uppdateringen blir inte förns senare. 

Kommentarer
Postat av: emma

tänkte bara fråga om ni har något tips vad man kan ge hästar som har svår eksem. Min lilla ponny har svår eksem. Hon har det på vintern men då det inte syns så mycket men på sommaren så blir det som "kött sår" om jag kan beskriva det så. Hon har eksem täcke på sig underhela sommaren. Men om ni har något tips på vad man kan smörja in dom med, kanske ge dom något spec att äta? Skulle vara jätte snällt. Kanske om ni vill lägga upp det på eran blogg som en fråga så folk kan kommentera om dom också har för tips. Behöver verkligen hjälp till min lilla bebis :/ tack på förhand !

2011-01-27 @ 20:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0