Hurtig!

Precis hemma från gymmet. Fick med mig Ida idag och vi har kört ben, ben, ben. Nu ska ridlåren bort!
Ska hoppa in i duschen, städa lite, blogga och sen plugga.
Btw så har jag ätit som en häst idag inte så himla bra, men imorgon ska jag börja stenhårt med att äta nyttig mat.
Mycket men nyttig och jag vet att jag kommer klara det nu. Är inne i ett stim och det är så kul! Jag har till exempel bestämmt mig för att bara äta godis fredag och lördag. Kanske söndag också om det finns lite kvar från helgen och nu är jag inte ens sugen på godis på veckodagarna! Visst jag kan känna "godis hade vart gott" men jag blir inte så att jag bara måste ha lixom.
Så från och med imorgon kommer mitt matschema se ut såhär:

Frukost- Havregrynsgröt med mjölk och lite sylt, alternativt fil och fullkorns flingor och banan.
Lunch- Skolan
Mellanmål- Knäckebröd med keso och tomat
Middag- Mamma lagar
Sen kanske någon kvällsmat beroende på när jag äter middagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0