Gott nytt år!

Nu är det Januari vilket betyder att vi kan starta upp bloggen igen vilket jag tänker göra! Tanken var att vi skulle vart borta längre, men jag har saknat er dem här två dagarna ;)
Just nu har jag inte så mycket mer att säga än gott nytt år! Hoppas ni följer med oss in i 2011. 
Åh jag är sa glad att 2010 äntligen är över. Sånt skit år det har vart, 2011 kan bara bli bättre! Har massor att se fram imot inför det nya året. Jag blir 18 och kommer antagligen få körkort bland annat, börja rida stor häst och gå sista året i skolan. hej, vad gammal man börjar bli ;) 
Men det är även mycket tråkigt man har att vänta detta året, bland annat sälja sina ponnyer och aldrig mer delta i ponnytävlingar. Usch, den dagen Thomsan försvinner, mitt allt. Då finns risk att jag tar mitt liv helt seriöst! Men nu ska vi inte vara så djupa. 
Hoppas ni haft ett grymt nyårs firande för det har jag haft, berättar mer imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: jessica Edsand

äntligen äe ni/du tillbaka :D

2011-01-01 @ 13:43:49
URL: http://thesaddleclub.blogg.se/
Postat av: Linnea

tråkigt att sluta tävla ponny..dem e så speciella. Hoppas att ni båda får ett bra år :)

2011-01-01 @ 16:21:53
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Kan du inte berätta om ditt 2010 ? :) Bra blogg!!! :D

2011-01-02 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0