Galen ponny!

Harregud säger jag bara.
Jag har hört av Elvira många gånger där hon sagt om Areno: Den hästen kan verkligen bocka! Helt otroligt. Jag har lix bah aah det kan jag tänka mig ;) Han gör ju det ibland på banan osv. Men så mycket han bockade idag har jag nog aldrig vart med om! Det är ett under att jag satt kvar.
Jag red ut med Sanna och Pussel på travbanan och eftersom Areno aldrig kan gå först så gick ju Sanna före mig haha. Traven gick toppen men när det kom till galoppen, harregud. I början började han ju bara kicka lite, inget märkvärdigt, det gör han ofta. Men sen sätter han igång och gör världens rodeo. Jag var inte ens nära på att ramla av hahahha, fast jävlar va han bockade. Har aldrig vart med om det tidigare.
Och det räcker inte så, Sanna ber mig gå före och då är han as taggad haha så vi börjar galoppera igen, ganska lugnt men sen kom vi upp lite i fart. Haha då kommer Stina (Sannas hund) fullfart förbi och Areno får typ damp så han tvärstannar och vänder bak mot Sanna lix HAHA. Och jag sitter kvar, hahahah! Helt sick.
Han var verkligen helt jätte glad idag! Så himla skönt att se.
Sen skrittade vi av dem haha, eftersom han inte gått så mycket så kändes det bra att sluta där hahaha!
Detta måste sett hur roligt ut som helst, hoppas ingen såg oss hahahhaha!
Haha, jag kan säga att han var ganska lugn i stallet efteråt, en aning trött???!
Typ så gjorde han hahaha! Fast jag hamnade inte så långt fram ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Står du hos louise? :)

2011-01-07 @ 16:37:37
Postat av: bella

kan du inte lägga upp mer blooper bilder? :D:D

2011-01-07 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0