Fortfarande sjuk

Godmorgon bloggen!
Jag är fortfarande sjuk vilket betyder att jag stannade hemma från skolan. Hade tänkt att jag skulle gå upp tidigt ändå bara för att komma in i det. Men nepp, jag somnade om tills nu.
Jag är så himla rid och tävlingssugen nu att jag nästan dör. Kollade tävlingar igår kväll och om min arm nu är läkt nästa vecka så jag kan börja rida tror jag att min första tävling blir i typ, Trollhättan, Billdal eller Alingsås. Alla dem tre ställen har regionalt 5/6 Mars.  Kan tänka mig att min lilla sessa kommer vara tokig då! Då har inte hon varken hoppat eller tävlat sen SM på strömsholm i början på november! 4 Månader tävlings uppehåll. Men jag tror det bara har vart bra för henne, hon var riktigt trött i huvudet det sista, med all rätt efter hennes utveckling. 
Längtar efter att få hopp nu, Toxan hoppades som sagt i strömsholm senast och Thomsan på TFRK helgen efter, så det var ett tag sedan även för mig. Eller jag hoppade nog Sudden(Magic Moment) en gång i veckan efter TRFK också... Men det var längesedan hur som helst.
När och var blir er första tävling? Vilka klasser?



Kommentarer
Postat av: emma

min första tävling blir i heby den 5/3 :)

2011-01-11 @ 11:40:06
Postat av: wilma

jag har redan gjort första, men det var klubbtävling dock. den första "riktiga" blir i Timrå - 19 februari där jag hoppar LC på min fem åring och LC LB på min andra :)

2011-01-11 @ 15:59:00
URL: http://oliviaochwilma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förhoppningsvis blir det 95 + 100 i Tidaholm 30 januari, annars 100 + 105 i Alingsås veckan efter. Just klassat upp min d-ponny! :)

2011-01-11 @ 18:25:36
Postat av: Ella

Min första blir antagligen i Billdal 6 mars L:C L:B!

Tycker du ska åka dit då också! Hahaha:)

2011-01-11 @ 18:45:55
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/
Postat av: Anonym

får jag fråga vad Magic Moment är en häst som du har hoppat? Min kompis äger nämligen en häst med det namnet :) Jätte tacksamt för svar

2011-01-11 @ 20:03:06
Postat av: Anonym

min första blir förmodligen i Jönköpings FK v.5, det är lokal lördag & regional söndag :)

2011-01-12 @ 17:41:01
Postat av: Anonym

Någon gång i början av mars, vet inte var än har en ung häst så det blir lite lokalt nu i början:)

2011-01-12 @ 18:44:57
Postat av: Anonym

TFRK 5-6 Mars :) vet ej klasser ännu :)

2011-01-12 @ 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0